Матеріали до уроків


До активного словника вчителя
(емоційне прогладжування особистості учня)

1.    Ти просто геній!
2.    Ти мій фантазер!
3.    Ти – моя гордість!
4.    Я милуюся тобою!
5.    Я горджуся тобою!
6.    Творча голівонька!
7.    Творча голівонька!
8.    Ти вмієш творити!
9.    Твоя відповідь - на вершині Олімпу!
10.               Яка(ий) ти спритна(ий)!
11.   Старанна(ий) ти моя(ій)!
12.      Яка(ий) ти винахідлива(ий)!
13.    Розумнику мій!
14.    Розумнице моя!
15.    Радість моя!
16.    Промінчик ти мій ясний!
17.   Зірочка моя яскрава!
18.    Неповторний ти мій!
19.   Дружок мій вірний!
20.   Дай потисну твою руку!
21.    Я пишаюсь тобою!
22.     Видно, що стараєшся.
23.    Добре справився.
24.    Я за тебе рада!
25.    Я вірю в тебе!
26.    Я пишаюся тобою!
27.    Ти досяг(ла) успіху!
28.    Це твоя перемога!
29.    Дякую, що ти думаєш!
30.    Я знаю: ти зможеш!
31.    У тебе все вийде!
32.    Чудово мислиш!
33.    Ти правий!
34.    Я в захваті від твоєї відповіді!
35.    Знімаю перед тобою капелюха!
36.    Ти неперевершений сьогодні!
37.    Ти всіх нас порадував!
38.    Я недарма вірю в тебе!
39.   Як приємно від твого вчинку!
40.   Ти мене порадував!
41.     Ти близький до істини!
42.     Задоволена твоєю роботою!
43.    Я пишаюсь тим, як ти працював!
44.     Мені приємно бачити твою роботу!
45.    Я знала, що ти можеш це зробити!
46.     Я б не зуміла зробити краще!
47.     Щодня це тобі вдається краще!
48.    Твій мозок попрацював на славу!
49.    Ти обов’язково досягнеш успіху!
50.    Ти зараз на правильному шляху!
51.    Я щиро радію за тебе!
52.    Я радію твоїм успіхам!
53.    Мені подобається хід твоїх думок.
54.    Твоя робота дуже потішила мне.
55.    Обожнюю такі відповіді!
56.    Не можу не виразити своє захоплення!
57.    Вражаюча відповідь!
58.    Оце відповідь!
59.     Цікава думка!
60.     Найрозумніша відповідь!
61.    Яка дивна відповідь!
62.     Оце сенсація!
63.     Відмінно сказано!
64.    Дивні міркування.
65.     Це правильний шлях!
66.     Ну і молодчина!
67.     Це просто чародійство!
68.    Справився.
69.    Активний.
70.    Старався.
71.    Добре старався!
72.    Уже краще!
73.    Так тримати!
74.    Це було дивно!
75.    Охайно зроблено!
76.    Це те, що треба!
77.    Дуже здорово!
78.   Дуже добре!
79.    Заманливо!
80.    Оригінально!
81.    Незвичайно!
82.    Надзвичайно!
83.    Результативно!
84.    Надзвичайно!
85.   Артистично!
86.    Фантастично!
87.    Сенсаційно!
88.    Довершено!
89.   Досконало!
90.    Зразково!
91.    Прекрасно!
92.    Старанно!
93.    Відмінно!
94.    Правильно!
95.    Непогано!
96.    Слушно!
97.   Логічно!
98.    Цікаво!
99.    Блискуче!
100.          Добре!
101.    Вітаю!

Низький рівень
(відтворення почутого, прочитаного, побаченого)
1. Добре!
2.  Старайся!
3.  Вже краще!
4.   Будь уважним!
5.  Говори чіткіше!
6.  Дійсно, це так!
7.  Ти можеш більше!
8.  Твоє письмо має бути кращим!
9.  Ти здатний на краще! Відповідай конкретніше!
10.  Ти вже більше працюєш над собою!
11.  Не сумуй, у тебе все вийде!
12.  Доклади більше старань!
13.  У тебе все вийде, тільки зверни увагу на...!
14.  Я рада, що ти зрозумів правильно!
15.  Спробуй ще.
16.  Спробуй не поспішати; уважно писати; доводити до ліній; писати менші (більші) букви (цифри); писати без виправлень.
17.  Зосередься, зверни увагу на ...; уважніше;
18.  Повтори ...; повернись до ..., допрацюй, закріпи;
19.  Пораду знайдеш на сторінці ...; звернись за допомо­гою до ...;
20.  Думаю, що старався тільки при виконанні одного за­вдання.
21.   Поєднання букв відсутні.
22.   Будь ласка, потоваришуй з письмом цих букв!
23.  Думаю, ти і сам своєю роботою не задоволений.
24.   Вражена! Так не берегти зошит!
25.  Прикро, але змушена перевіряти таке письмо.



                              Середній (розуміння сприйнятого)


1. Досить вдало!


2.  Досить добре!


3.  Значно краще!
4.  З успіхом тебе!
5.  Дуже добре!


6.  Можеш краще, не поспішай.


7.  Обведи зразок і напиши так само.


8.  А ти як думаєш, що у тебе не так як на зразку?


9.  А чи зможеш написати рядок без виправлень?!


10.  Знаю, якщо захочеш, то зумієш і без помарок (ви­правлень), охайно писати тощо.




Достатній рівень


(застосування знань у практичній діяльності)




1.  Як гарно ти запитуєш!


2.  Я погоджуюсь з тобою!


3.  Ти вмієш правильно висловлюватися!


4.  Який ти дотепний!
5.  Ти багато вже вмієш!


6.  Як влучно!


7.  Чудово!


Високий рівень


(вияв творчих здібностей)




1.  Пречудово!


2.   Відмінно!


3.  Прекрасно!


4.   Бездоганно!


5.  Так тримати!


6.  Ти можеш творити!


7.  Ти маєш своє «Я»!


8.   Блискуча відповідь!


9.  Ми пишаємось тобою!


10. Ти вже багато вмієш!


11.  Ти маєш власну думку!


12.  Ми гордимося твоїми досягненнями!
























Відділ освіти Токмацької міської ради
Методичний кабінет
Типові помилки в організації уроків


На допомогу вчителям,
адміністрації ЗНЗ
Помилки
Шляхи їх усунення
Охоплений плануванням окремого уроку без достатнього зв'язку з іншими, слабке знання типів і призначення різних уроків, а тому одноманітність. їх проведення, недооцінювання кожного
Чітке продумування ролі й місця кожного уроку в розкритті теми, а звідси визначення потрібного тину уроку, розуміння його можливостей і особливостей
Недостатнє знання особливостей класних колективів і. як наслідок, уроки-близнята в паралельних, а то й різних класах, недостатня опора на учнів, невмотивованість диференціації навчання, брак цілеспрямованої роботи з подолання прогалин у знаннях учнів
Вивчення особливостей класу залежно від віку, рівня вихованості та розвитку, врахування інтересів, нахилів і запитів, а звідси й програма ліквідації прогалин з цих питань
Шаблонна структура уроку (найчастіше це комбінований урок). Прагнення до максимального накопичення оцінок і, як наслідок, перебільшення ролі опитування. контролю та перевірки
Раціональний вибір типу, структури й темпу проведення уроку залежно від поставленої мети. Використання інтерактивних методів навчання
Перевантаженість змісту навчального матеріалу, втрата суті за деталями. Надмірна кількість другорядного матеріалу, невмотивоване прагнення відійти від змісту підручника
Чітке засвоєння логіки програми з предмету, на цій основі — уміння виділити головне, встановлення дієвих міжпредметних зв'язків, уміле викладання нового матеріалу блоками з використанням методу дидактичних одиниць (одночасне й доцільне викладання матеріалу, що має інформаційну спільність)
Перебільшення ролі теоретичних знань, відрив теорії від практики, від вироблення в учнів практичних умінь, брак зв'язку з життєвим досвідом дітей, опори на логічний апарат мислення
Надання учням основ наукових знань. Вироблення в них практичних умінь, використання життєвого досвіду, вміння аналізувати, порівнювати нові факти з раніше вивченими
Недостатність набору методів навчання, захоплення якимось одним методом. Інша крайність — прагнення до різноманітності методів як самоціль
Розширення набору навчання  за рахунок активних, інтенсивних методів, оптимальне поєднання на уроці словесних, наочних, практичних, репродуктивних і проблем по-пошукових методів навчання, методів роботи під безпосереднім керівництвом учителя й методів самостійної роботи школярів, методів стимулювання пізнавальних інтересів
Однобічний підхід до диференціації навчання (переважно диференціації обсягу й ступеня складності вивченого матеріалу), відсутність індивідуального підходу до учнів, недостатня увага до гуманізації навчання
Вивчення на основі психологічних досліджень реальних можливостей учнів і вже на цій підставі - диференціація вчительської допомоги учням з різним рівнем підготовки до навчання, диференціювання вимог до рівня знань учнів.


(Кощак В., Ситар І. Оцінювання діяльності вчителя і учня в процесі атестаційної експертизи середніх загальноосвітніх закладів // Освіта і управління. – 1999. - №2.-С. 33.)   
               
                                                Методист ММК                    І.В. Рекуненко
Матеріали до першого уроку у 2017 - 2018 н. р.  
Орієнтовні теми для проведення
Першого уроку у 2017/2018 навчальному році

1-4 класи
  • «Україна на карті Європи»
  • «Ми – діти європейської родини»
  • «Ми – діти Європи»
  • «Добре тому жити – хто вміє дружити»
  • «Моя Україно! Ти мати єдина на всі покоління й віки…» 


3 коментарі:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...